onsdag 19 november 2008

Inbjudan till några vänner

Varje år brukar jag ha "lilla" julafton hemma hos mig med kompisarna! Vi dricker glögg, äter lussekatter och pepparkakor och så kommer tomten och vi byter julklappar med varandra. Nu när jag har gått och scrappat varje onsdagkväll hela hösten tänkte jag att de i år minsann skulle få en oficiell inbjudan. Sagt och gjort och här ät tre av inbjudningskorten (fler kommer på bloggen senare)!

De är gjorda av: Brun och vit cardstock, brunt mönsrat papper med snöstjärnor, och band. Texten välkommen är en stämpel embossad med vitt, rött och guld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina kort! och vad personligt! du gör mycket fint och hade jag haft tid hade jag kommenterat på alla dina inlägg :) dina smycket är helt underbara :))

linnzan sa...

Tack! Det värmer alltid att höra att andra gillar ens saker!