måndag 1 december 2008

Hemlis och beställning

Igår låg det ett paket i postlådan när jag kom hem från jobbet. Jag började fundera på om jag hade beställt något eller om det var hemlisen som redan hade dykt upp. Jag antar att det är det hemliga paketet som redan har landat hos mig. Och gissa om jag är nyfiken!? Men jag får snällt ge mig till tåls eftersom den inte får öppnas för än på julafton!
Och så har jag fått en beställning på en väska (en likadan som den gröna i det tidigare inlägget). Det är min första beställning från någon som jag inte känner. Det är superkul men också lite nervöst om hon kommer gilla den!

4 kommentarer:

Strömming sa...

Grattis till första beställningen!!!
Och wow, en hemlis redan!!! Så spännande!!

Emligheter sa...

Jag komemr garanterat gilla den =)

OttoPippi sa...

Så spännande....

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Åhhhååå ...kul! /Karolina