söndag 11 januari 2009

Två sidor till albumet

Min guddotter fyllde 3år strax innan jul och jag blev sugen på att scrappa ett kort från födelsedagen (observera att hon har flodhästklänningen på sig).

Material: Senapsgul cardstock, dubbelsidigt mönsterpapper, utstansat hörn av Sizzix, tygblommor från Panduro, pappersblommor från Prima, brads, prickigt band från Panduro, cuttlebug alfabet "Fancy Pants", öljetter och tandtråd.

Pappa och jag var och fiskade ett par gånger i somras. Vi är väl inga storfiskare precis men det är mysigt att bara vara ute på sjön. Men vi fick i alla fall två regnbågslaxar och jag fick en superstor mussla på kroken. Jag har minskat ned fyra av korten i min nya skrivare så att jag skulle få plats med alla korten på en sida.

Material: mörkblå cardstock, dubbelsidigt mönstrat papper, metallfiskben (Tradera), öljetter, vaxad lintråd, håltång, glitterlim (silver), blombrads (Tradera), silverfärgade rhinestones och alfabet från Sizzix.

Inga kommentarer: