söndag 22 februari 2009

Ett år för sent

Ja, här är en layout som jag precis har gjort men korten är från förra nyår! Har så mycket gamla kort som jag bara har liggande, så det finns en hel del att scrappa med.
Vi var hemma hos min kompis Anna med gos mat och gott att dricka!
Korten har jag gjort svartvita i Photoshop och sedan lagt på en ljusblå "brush" runt kanterna.

Material och verktyg: gråblå och ljusblå cardstock, mönstrat papper (minns inte vilken design), stjärnor utskurna från det mönstrade pappret, håltång, brun stämpeldyna, silverfärgad punchinella, vitt prickigt band, vit penna, cuttlebug alfabetet Hippie Chic, stjärnor från cuttlebug alfabetet Babyface, swirlschablon och 3D lack.

1 kommentar:

od Andulky sa...

Hej!
Jag har kikat på din blogg tidigare, men nu när jag har en egen blogg så vill jag gärna lägga in dig i min blogglista! Hoppas det är ok?
/Anna