söndag 22 mars 2009

Jag ÄLSKAR min hemlis

Åh, vad glad jag är över min hemlis! Jag satt hemma och undrade över vad jag skulle ha på mig på Coctail festen som avr igår, och när jag kommit fram till att jag nog måste köpa något nytt gick jag ut till brevlådan och där låg det ett paket. Och så behövde jag inte fundera mer över klädvalet för däri fanns en helt underbar klänning! Fick paketet redan i tisdags, men jag har väntat med att blogga om det för att kunna lägga ut en livebild på den fina klänningen.
I paketet fanns också många stora härliga knappar, en blå dragkedja perfekt till mina necessärer. Tidningen allt om handarbete där jag säkert hittar något kul att göra. Två böcker, en om keramik och lera och en sagobok. Får spara sagan tills jag har någon att läsa för, kanske om guddottern kommer och sover över någon gång. Tygerna var jättehärliga. Gillar dem båda och de kommer bli perfekta till mina olika förvaringar.
Så till att gissa vem som skickat paketet! Jag gissade alldeles rätt på en gång, tycker att klänningen talar sitt tydliga språk.
Tusen tusen tack min hemliga vän! Klänningen kommer att användas flitigt!

9 kommentarer:

OttoPippi sa...

Jag har en aning.... :-) Superfint paket!

stora lilla j sa...

Jag tror jag kan gissa! ;) vilken härlig klänning, passar dig superbra!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Otroligt fin !...vem kan det vara? /Karolina

Strömming sa...

Jättefint paket, och vilken schysst klänning! Tror också jag har en ide om vem som kan ha skickat det!

gosi sa...

Jag tror också att jag vet vem din hemlisvän är:) Känns som att den snygga klänningen avslöjar endel.

Babushkadockan sa...

Jag tror jag vet vem din hemliga vän är, känner igen tyget och jag älskar det...

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Fick du mitt mönster jag skickade? Kan det vara något? /Karolina

ellan sa...

Fin klänning och vad fin du var i den, sitter perfekt!

Doris_Assar sa...

Jättefint, vad bra klänningen satt! :-)