tisdag 1 februari 2011

Härliga tovade vantar

Här är ett par till tovade vantar efter mitt eget mönster! Dessa ska min kompis Anna få i försenad julklapp. Jag glömde dem när jag träffade henne senast så nu ska jag skicka dem till henne istället. Hon bor inte i Uppsala så det får bli en överraskning med posten. Men bättre sent än aldrig!
Har gjort sådana här vantar mest i mörka färger så nu tyckte jag det var dags för ett par i ljusa färger eftersom det snart är vår. Och jag tyckte att den rosa nyansen var så himla fin!

Ha en fortsatt bar kväll allihopa!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Jättesöta vännen!
Längtar tills vår pyssel-sleepover!
Stor kram

.::CaRiN::. sa...

Supersöta vantar! Mysiga färger! Vad glad hon ska bli! :D Kram!

florin design sa...

Vilken fin present! Gillar de ljusa färgerna, ser ut att vara en jätte fin rosa nyans!