tisdag 15 februari 2011

Stafflikort med "Farewell Tilda"

Sista januari slutade en kollega och vän till mig på jobbet. Vi tackade av henne med smörgåstårta på lunchen och jag hade scrappat det här kortet. Tyckte att Magnolia stämpeln var som klippt och skuren när någon slutar på jobbet!
Och imorgon är det tre år sedan jag gjorde mitt första inlägg i den här bloggen, tänk vad tiden går snabbt och vad mycket nytt jag har lärt mig och så kul jag har haft med mitt pysslande dessa år!
Har länge velat testa att göra ett stafflikort och det var inte alls så avancerat som det ser ut, det kommer definitivt bli fler av dessa!!!!
Jag har emossat den ljuslila cardstocken i min cuttlebug med Tim Holtz embossing folder och sedan målat det som är "upphöjt" med en promarker penna. Det rutiga mönsterpappret ovanpå körde jag igenom min lilla wellpapp "maskin".
Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll. Imorgon ska jag till Mians Scrap & design (Enköping) på färgläggningskurs. Ska bli så galet kul.

Inga kommentarer: