torsdag 17 februari 2011

Stafflivikning igen med Kuik´s "Flowing in blue"

God morgon allihopa! Tänk vad helgerna går fort jämt. Och kallt är det också så jag ska bara sitta inne och pyssla hela dagen, sämre kan man ha det.
Hade lust att göra ett stafflikort igen och kom på att det kan vara kul att ha ett kort med anteckningspapper istället för att ha fula Post-It lappar ligga och skräpa.
I torsdgas var jag och två vänner på Mians Scrap & design i Enköping på färgläggningskurs och fick lite roliga tips på färgläggnings tekniker, riktigt kul var det!
Här är förvaringen för papperslapparna som jag gjort av cardstock som jag satte ihop i hörnen och dekorerade med mönsterpapper.
Blommorna är en Magnolia die som jag tycker är så himla fin och kul att använda!
Stämpeln har jag lånat av Pyssel-Pinglan och är en sweet pea stamp som heter "Flowing in blue". De är väldigt kul att färglägga då de har så mycket detaljer. Har beställt fyra egna som kom häromdagen så idag ska jag prova färglägga en av dem!
Ha en superbra söndag allihopa!

4 kommentarer:

Caroline sa...

Tack för i fredags! Får göra om det snart! Ny fin bakgrund har du på bloggen ser jag, härliga vårfärger!
Ha en skön söndag!
kram kram

Karin sa...

Hallå,
åh vad fint det blev! Kul idé att ha anteckningspapper i. Jag pysslar också idag, ska snart gå och färglägga lite. På onsdag ska jag köpa distresser!
Kram!

Iulia sa...

Hi!
You Swedish girls are so talented!I've been browsing a bit your blog. You have wonderful creations here. Gorgeous cards with such amazing details. Great work!
Hugs, Iulia

Christina sa...

That is a stunning card Linn! Looks fantastic! Became a followers so I wonm't have to miss anything!
Hugs Kristel