onsdag 11 april 2012

An easter greeting

Hej allihopa!
Så var påskhelgen över i ett nafs. Hoppas den varit bra för er alla med god mat och ett och annat påskägg. Har precis kommit hem från scrappingkväll på Scrapdraken. Är så kul att vara där och få tips och inspiration från alla duktiga scrappare.
Till det här gula ägget har jag rivit pappersbitar som jag sedan limmat fast och lackat ovanpå alltihopa.
Det vita ägget är målat med acrylfärg och sedan har jag sprejat perfect pearl ovanpå (syns inte så bra på bilden).
Och vad skulle ett påskägg vara utan lite fjädrar.......................

4 kommentarer:

Karin sa...

Så fina! Hoppas du får en trevlig helg med cykling o pyssel!
Kram

Åsa/asamia sa...

Sååååå fint!!

Caroline sa...

Men så tjusigt det blev, ägget jag köpte blev tyvärr liggande, men får spara det tills nästa år ;)
Kram på dig

Lilla Källängen sa...

Vilken fin och inspirerande blogg du har! Är själv mycket intresserad av hantverk och pyssel och ägnar mig åt det så fort jag har lite tid över.
Hittade hit via ett väskmönster du har och som jag har provat mig på att sy:-)
Ha en fin helg
Anneli