lördag 17 november 2012

Fars dag förra helgen!

 Hej alla bloggvänner!
Idag är det ännu en dag med trist novemberväder. Konstigt att det alltid ska vara fint väder i veckorna och sedan blir det sämre så fort det blir helg och man är ledig.
Förra söndagen var det fars dag och så klart min älskade pappa skulle få ett kort!
Använde Tim Holtz die "Ornamental" som stomme i kartong som jag sedan klädde med Pion papper.
Blomman är utstansad i Tim Holtz die "Tattered Florals". Satte metalltejp på cardstocken och sedan embossade jag den i en embossingfolder. Blomman målades med metallfärg som jag värmde med embossingfön för att få färgen lite bubblig. Sprejade den sen med perfect pearl och limmade fast grovt guldglitter i mitten!
Hittade en fin dikt på nätet:
 "Man ska aldrig underskatta dig, 
inte när det kommer till minsta lilla grej.
Du finns alltid där och ställer upp för mig,
men så är jag ju också pappas lilla tjej."
 Passar på att lägga in bilder på förra årets fars dags kort som jag glömde blogga om förra året!

Ha nu en superbra helg allihopa!
Kram
Linn

Inga kommentarer: