söndag 7 april 2013

Tim Holtz - 12 Tags of 2013, januari & februari

Hej alla!
Igår var jag och mina pysselvänner i Stockholm på stor pysselträff! Stockholm Scrap & Pearl event i globen annexet! 
Åh, vad roligt det var. Massor med folk som satt vid borden och pysslade, många butiker på plats, workshops och demos och massor med inspiration!
Fick mycket scrappat och desto mer handlat.....
Jag gjorde de här två tagsen utifrån Tim Holtz "12 tags of 2013". 
Detta är februari tagen!
Riktigt kul att göra en tag för varje månad och göra sina egna lösningar och varianter på hans tags.
Köpte core dinations cardstock för några dagar sedan och testade de på den här tagen. Blev helt såld!
Tycker det blir riktigt snyggt när man embossar och sedan skrapar fram motivet i en annan färg!
 Detta är januari tagen!
 Här har jag även utöver beskrivningen lagt till en klocka. En die från Marianne design.
Istället för att köpa Tim Holtz filmstrip så stämplade jag på OH-papper och klippte ut.
Ha nu en underbar söndag!
Och ni som är i annexet idag också får ha det minst lika bra som igår!
/Linnzan

Inga kommentarer: