söndag 5 maj 2013

52 veckors smashchallange

Idag började 52 veckors smashchallange.
Veckans tema var "Det här gör mig glad".
Jag gjorde en egen bok som jag band ihop med BIA:n.
Som sidor använde jag kuvert!
Omslaget till boken är gjord med spets och silkespapper som jag målat med vit gesso.
Sprejade allt med två olika rosa färger av dylousions ink.
Sedan satte jag på tejpen och texterna och övriga dekorationer och sprejade allt igen.
Ovanpå allt blev det ett lager med glimmer mist.
Sotade kanterna med distress black soot.
För att ha en låsning på albumet använde jag en brad och en öljett så att det blev ngt att binda snöret runt.
 Baksidan gjorde jag likadant!
På insidorna på omslaget satte jag mönsterpapper och små lappar med temat på de olika veckornas utmaningar.
Ha en riktigt skön söndag alla!
Kram 
Linn

1 kommentar:

Lone sa...

Whau Lonn, vad läcker! Ska bli spändande att följa ditt smashäventyr :)