måndag 17 november 2008

Julklapps necessär

Igår var jag hos min kompis Elin (med nål och tråd) och hade en hel dag med sömnad och stickning och många latte. Och vi hade verkligen mysigt! Det blev bland annat den här necessären! Den är sydd i vaxat tyg som jag fick i den första hemlisen utav GoSi. Vaxduk eller vaxat tyg passar perfekt till den här sortens necessär tycker jag. Innertyget är grönt bomullstyg köpt på stuvbit på Ohlssons tyger. Elin har gjort mönstret som finns att använda sig av här! Äntligen är sysuget tillbaka, tjoho!

6 kommentarer:

OttoPippi sa...

Urläcker väska (tack för beskrivning) och supersnygg nessesär!!

Villa Nystuga sa...

Snygg!!!!

Anonym sa...

Necessären är lika snygg som väskan här i inlägget under! Det är härligt med hemsydda väskor och necessärer, mycket mer personligt än köpta.

hea sa...

Mycket snygg!!!

Anonym sa...

verkligen jättefin neccesär! så fort jag fått undan min hög med beställningar och andra ufon ska jag ge mej på ett försök :)

Strömming sa...

instämmer med de andra - superfin!!!