torsdag 8 maj 2008

"PIF"-present

Det är så kul att få paket! Och detta väntade på mig när jag kom hem igår. Skrev upp mig på Pay it Forward på Smyckas blogg. TACK SÅ MYCKET Smycka för de fina sakerna!
Garnet kommer antagligen att bli sockar, vantar eller en halsduk till vintern, tyget har jag inte bestämt vad det ska bli ännu och mobilsockan passade alldeles utmärkt som I-pod fodral eftersom jag redan har ett mobilfodral!
Jag har fortfarande inte fullt på min Pay it Forward, så om någon är sugen så skriv en kommentar under det inlägget.
Har skrivit upp mig på en till "PIF" så jag antar att jag måste lova 6 personer en present från mig eller är det någon som vet hur det funkar om man skriver upp sig på fler än en?

2 kommentarer:

Smycka sa...

Hej,
som jag kan utläsa och som jag tolkar det från Eldstickans blogg så är det tre personer per PIF.

http://eldstickan.blogspot.com/2008/01/play-it-forward-eller-vill-du-vara-med.html

Ulrica =o)

Kalunji040 sa...

Hej Linn
Nu har jag lagt in PIF på min blogg så det är bara att skicka presenten:-).

Sarah