tisdag 5 augusti 2008

San Diego

Oj, vad jag har varit inaktiv på blogg fronten. Inget har jag fått sytt eller pysslat på 2 veckor, illa. Jag har haft fullt upp med att skriva klart mitt examensarbete och har inte haft tid eller ork eller motivation över till sömnad! Men idag blev jag klar och lämnade in arbetet till min handledare, vilken lycka. Och så har jag precis skickat in ansökan till en doktorandtjänst! Som belöning ska jag imorgon åka till San Diego och hälsa på en kompis i 2 1/2 vecka. Det blir shoppa tyger och massa annat (dollarn är ju så bra nu), sola, bada, San Diego zoo, kanske Vegas (hoppas de, ska peppa de andra), och så blir det Los Angeles och hälsa på min mammas bästa kompis dotter. Där blir det i alla falll Universal studios. Härligt ska det absolut bli!!!
Så nu säger jag ha det bra i några veckor. Kanske jag bloggar där om jag hittar något kul att pyssla med.

7 kommentarer:

Kalunji040 sa...

Hej Linn
Hoppas du får en fantastiskt resa och att allt går din/er väg.

Jag ska lämna in mitt examensarbete på måndag och håller på och skriver hela dgrna. Jag hoppas att du får doktorandtjänsten och att jag får den doktorandtjänsten jag sökt här.

Kram

gosi sa...

Förstår om du inte haft tid, vilken underbar lättnad nu när arbetet är inlämnat! Ha en trevlig tripp så ses vi om ett tag igen:)

Caroline sa...

Hey gumman. Hoppas du får det superbra over there så hörs vi när du kommer hem. Då blir det kryssning. Massa kramar Caroline

Anonym sa...

Det låter härligt! Skäm bort dig själv ordentligt nu, det är du värd efter allt hårt slit med examensarbetet.
Trevlig resa!

OttoPippi sa...

Grattis till examensarbetet!!!!

Och ha det UNDERBART over there!!!

Vi ses i cyber när du är tillbaka!

Kram!

Villa Nystuga sa...

Hittade hit via Ottopippis tips på beskrivning av förvaringskorg. Nu när jag kikat runt så hittar jag ju massor av bra beskrivningar på roliga objekt. Hoppas det är ok att jag lägger till dig i min länklista.

Jo sa...

Hejdu! Halkade in här och fastnade. Vilken fin och inspirerande blogg du har! :)

Hoppas att du har en trevlig resa!