torsdag 4 februari 2010

Matchande födelsedagskit

Jag hade vartit sjuk hela veckan så i helgen som var åkte jag ut på landet till mamma och pappa för att få lite sällskap och scrappa med mamma såklart. Var inne och gjorde det här kortet och kartongen istället för att vara ute i det fina vintervädret.
Tyckte det var kul att göra så att jag kan ge bort kort och present som matchar! Har gjort så många kort med motivstämplar på senaste tiden så jag ville göra något annat och då kom jag på att jag hade den här fjärilsstansen.
Kartongen har jag så klart gjort med min nya "Ultimate Pro", så himla skoj att använda!Tyckte att det passade att göra ett kort i "lager på lager" eftersom jag hade så många mönsterpapper från samma serie.

Och så insidan av kortet!
Material och verktyg: mossgrön cardstock, tre olika mönsterpapper från samma serie (minns inte vad den heter), textstämpel från Magnolia, gröna och bärnstensfärgade rhinestones, grön blomma från Landstoken, Utstansade blommor med punch från EK success (small och medium), brun blomma från Prima, blad utstansade med Quickutz die, utstansad frjäril med Quickutz die, vitt sammetsband och vitprickigt organzaband.
Ha en bra fredag allihopa!

Inga kommentarer: