tisdag 6 juli 2010

Armband "Rosebuds"

Hejsan!

Nu regnar det här i Uppsala, men det kan verkligen behövas efter allt finväder så att gräs och blommor får lite vatten! Har haft tre dagar ledigt i helgen med sol och bad varje dag, har varit så himla skönt! I söndags var jag hemma hos Karin och satt ute på hennes altan och gjorde smycken.
Köpte det här kitet när det var rea på Panduro för ett tag sedan. Jag brukar inte köpa färdiga set, men det var så himla billigt så jag kunde inte låta bli. Tycker annars att det är roligare att kombinera pärlor och så själv.

3 kommentarer:

Helena sa...

Det blev ju jättefint! Jag tittade också på det där setet, skulle ha passat på medan det var på rea!

Karin sa...

Hej kompis!
Visst var det härligt med bad varvat med lite smyckespyssel i söndags?! Jag har gjort klart både armband och halsband, det kommer på bloggen snart! Idag är det sol och varmt igen, det blir Plocks uteservering ikväll! Ha det så bra, vi hörs!

Henrietta sa...

Det armabndet har jag också! En riktig favorit som är så härligt sommrig!