söndag 22 augusti 2010

Till en liten tjej!

Det här kortet fick min kompis Caroline till sin lilla dotter My! Jag har använt en ny Spellbinder Frameabilities till det här kortet, tyckte den var så himla fin när jag såg den i Magnolia Ink så jag kunde inte låta bli att köpa den! Har också använt en Martha Stewart Deep Edge punch.

Gardenian och minirosorna är från Papirloftet och sprejad med Glimmer Mist. Det vita bladet är från Prima.

Texterna "en prinsessa" och "handgjord till dig" är utskrivna från datorn.

Ha en fortsatt bra vecka allihopa!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Ett helt underbart kort!
Lilla My tackar o bockar.
Hon ska få en hylla för sina fina kort i sitt rum sen.
Kram kram

Karin sa...

Hej kompis, det var verkligen alldeles för länge sen. Jag är ingen rolig kompis nuförtiden, har ju inte så mycket tid över för varken pyssel eller umgänge med vänner. Men nån vardagkväll framöver måste vi ses, du får komma hit o titta hur det går med bygget!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Karin

Anna sa...

Underbara kort du har gjort! Hälsningar Anna