tisdag 10 juni 2008

Soliga dagar...

Fortfarande är vädret så fint att jag helst bara vill vara ute, istället för att sitta inne och sy. Men idag är det lite kallare här och helt mulet, så kanske lusten kommer tillbaka snart.
Kjolen här sydde jag för ett tag sedan, har bara inte tänkt på att blogga om den innan! Mönstret är mitt eget, sydd i 8 våder som är utställda nedtill. Tyget kommer från Panduro Hobby och dragkedjan i sidan från Ohlssons.
Annars är det fullt upp här i huset! Ex-jobbet ska vara klart snart, "hemlisen" med, och så har jag Vätternrundan att cykla på fredag. Får helt enkelt se hur mkt jag hinner ängna mig åt pysslandet, det är så trist när tiden inte räcker till. Ska i alla fall på stan en sväng idag och kolla lite tygaffärer om det kan finnas något kul (gör det väl alltid i och för sig)!

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Jättefin kjol!!! Ser hur proffsig ut som helst!! Du verkar verkligen ha fullt upp! Lycka till med allt - speciellt Vätternrundan :-)

gosi sa...

Håller med, den ser jätteproffsig ut!